Szukaj na blogu

21 października 2009

Pociąg Paryż i Autokar Paryż

Wiadomo, że nie każdy przepada za podróżowaniem samolotem. Nie dziwi mnie to. Można powiedzieć, że wyprawa samolotem to cały dzień w podróży. Trzeba przyjechać na lotnisko, a nie zawsze znajduje się ono w tym samym mieście, w którym mieszkamy, następnie trzeba swoje odsiedzieć na odprawie, czekać na samolot i przesiedzieć kolejne 2 godziny w powietrzu. Ja osobiście wolę taką formę podróży, ale rozumiem tych, którzy decydują się na podróż do Paryża pociągiem, lub autokarem do Paryża.
Dojazd do Paryża to ogromna wyprawa, do której trzeba się przygotować. Jeśli ktoś się zdecydował na pociąg Paryż, lub Paryż autokar tzn., że czeka go długa droga do przebycia. To w końcu ponad 1 600km, czyli 16h podróży samochodem! Tym bardziej warto znaleźć firmę, która zabierze nas w przyzwoitych warunkach na miejsce. Nie podróżowałam nigdy tymi środkami transportu, ale postaram się streścić te informacje, które znalazłam.

Pociąg do Paryża

Najczęściej i pewnie najlepiej jest kupić bilet na pociąg Warszawa Paryż, ale równie często nasi rodacy poszukują pociąg Londyn Paryż, lub pociąg Berlin Paryż. Ja na Waszym miejscu zastanowiłabym się czy w ogóle decydować się na pociągi do Paryża. Moim zdaniem, jak na dzisiejsze możliwości pociąg to trudna, długa bo aż 16godzin i strasznie droga podróż. Dla mnie im krótszy jest dojazd tym lepiej. Niestety, ale PKP nie oferuje nam zbyt wiele opcji podróży. Z Warszawy do Paryża dostaniecie się po dobrych kilku przesiadkach. Jedyna dobra wiadomość to ta, że od 2010 roku podobno na naszych polskich torach mają pojawić się zagraniczni przewoźnicy. Pytanie tylko na ile Polskie Koleje udostępnią im swoje pole działania?
Sprawdź pociągi Paryż i połączenia : pociąg Poznań Paryż, pociąg Kraków Paryż, pociągi Warszawa Paryż, pociąg Wrocław Paryż i przekonaj się, że cenowo i czasowo o wiele bardziej opłaca się jednak zdecydować na samolot, albo chociażby autokar.


Paryż Autokarem

Wystarczy tylko przejrzeć kilka witryn internetowych i od razu widać jakim powodzeniem cieszą się firmy organizujące podróże pod hasłem „autokar Paryż”. Jest to o wiele bezpieczniejsza forma podróży niż pociągiem. Bilety autokarowe do Paryża nie wydają się być aż tak drogie. Przykładowe przejazdy jakie znalazłam zaczynają się w cenach od 220zł (w jedną stronę) w górę. Wystarczy wrzucić do wyszukiwarki zapytanie chociażby „autokar Warszawa Paryż, autokar Wrocław Paryż, autokar Kraków Paryż, autokar Katowice Paryż, autokar Poznań Paryż ” i od razu masz wyniki. Strony, które znalazłam ja to m.in. annatravel.pl czy biletyautokarowe.pl. Stron jest mnóstwo. Wystarczy dobrze poszukać. Dzisiaj wszystko można spokojnie zamówić i kupić online, więc bilety autokarowe Paryż to tym bardziej żaden problem. Namawiałby jednak, żebyś porównał/a sobie połączenia autokarowe do Paryża z cenami i upewnił/a się czy wycieczki autokarowe do Paryża mają sens. Autokary do Paryża oznaczają długie siedzenie w miejscu nie zawsze w wymarzonych warunkach.


Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz